Reklamationer

Friferie.dk er glade for, at modtage tilbagemeldinger fra vores gæster. Det hjælper os til at optimere vores produkt og sikre os, at vores samarbejdspartnere lever op til vores krav. Vi bestræber os altid på, at undgå fejl og mangler. Skulle det alligevel ske, er det vigtigt at vores gæster informerer os omkring dette, så vi kan rette eventuelle fejl og mangler.

Generelt omkring vores reklamationer, gør vi venligst opmærksom på, at specielle ønsker som ikke er blevet opfyldt fra feriestedets side, ikke vil blive betragtet som en reklamation, idet vi venligst henviser til vores katalog eller hjemmeside under "værd at vide A-Z/ønsker.

Herunder finder I vores reklamationsformular. Vi beder Jer venligst udfylde den med blokbogstaver og returnere den til os senest 4 uger efter hjemkomst, hvorefter vi vil behandle sagen så hurtigt som muligt. I skal dog forvente en behandlingstid på mellem 3-5 uger.

Vi vender naturligvis tilbage til jer, så snart jeres sag er blevet behandlet.

Venlig hilsen

Malene Hansen

Servicechef
Friferie.dk A/S

Download Reklamationsformularen i PDF her >>

 
DANSK FRI FERIE som startside
Tilføj DANSK FRI FERIE til dine favoritter