Friferie.dk er glade for at modtage tilbagemeldinger fra vores gæster. Det hjælper os til at optimere vores produkt og sikre os, at vores samarbejdspartnere lever op til vores krav. Vi bestræber os altid på at undgå fejl og mangler. Skulle det alligevel ske, er det vigtigt, at vores gæster informerer os, så vi kan rette eventuelle fejl og mangler.
Generelt omkring vores reklamationer gør vi venligst opmærksom på at specielle ønsker, som ikke er blevet opfyldt fra feriestedets side, ikke vil blive betragtet som en reklamation, idet vi venligst henviser til vores katalog eller hjemmeside på "Værd at vide A-Z" under "Ønsker".
Herunder finder I vores reklamationsformular. Vi beder jer venligst udfylde den og sende den online@friferie.dk, hvorefter vi vil behandle sagen så hurtigt som muligt. I skal dog forvente en behandlingstid på mellem 4-6 uger.
Vi vender naturligvis tilbage til jer, så snart jeres sag er blevet behandlet.